It always seems impossible until it's done - Nelson Mandela

Rukriken har inget med inlägget att göra utan jag tyckte bara att det passade bra med en inspirerande quote dagen till ära. Jag har tidigare fått frågan att lägga upp bilder på hur det ser ut innuti min värdfamiljs hus men som sagt väljer jag i nuläget att inte göra det. Ni får istället nöja mig med en bild på huset, och det är ju inte fy skam det heller! 
I detta super fina hus kommer jag alltså att bo. Känns SÅ spännande och samtidigt lite läskigt att lämna allt och alla.  (Jag har frågat min värdfamilj om lov att publicera bilden)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia Forsgård

Jag var på min första intervju med Explorius i förrigår och det kändes som att min engelska del gick sisådär. Minns du hur din gick? Kram!!

2014-06-01 @ 17:45:08
URL: http://fforsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0