The trubble is, you think you have time- Buddha

Har fått kommentarer att jag ska uppdatera så här kommer ett inlägg. Sen sist har otroligt mycket hänt. Jag har haft ännu mer kontakt med familjen vilket känns great och jag och Brooke (vsyster) skriver i princip varje dag på FB. Har haft en jobbig period som jag nu lyckligtvis börjar ta mig ur. Jag har otroligt mycket att vara tacksam och glad över  men ändå är det så lätt att falla över på andra sidan. Stressen har är påtaglig och dissiplinen har fallit en aning när jag har mått sämre vilket har lett till ännu mer stress... Det värsta var dock att jag förra torsdagen ramlade på träningen och lyckades få skridskon i svanskotan samt skenan i rumpan vilket ledde till 3 stygn och att jag varken har kunnat gå eller sitta. Har aldrig varit med om sådan smärta men det börjar som tur är bli bättre!
bild tagen från tumblr.
 
Har varit i skolan enstaka lektioner denna vecka då jag har haft så ont. Har måstat stå på alla lektioner vilket har varit jobbigt och när vi hade matteprov i  torsdags fick jag ligga på en madrass och räkna!! Jag missade dessutom årets isshow vilket var otroligt surt. Vi har tränat i månaer,Jag kunde nämligen alla nummer och dessutom var alla dräkter redan klara men tjejerna i min grupp var grymma så en stor applåd till dem! Men det  börjar som sagt bli bättre; dagarna blir ljusare och rumpan gör mindre ont. Tanken var inte att detta skulle vara ett depp inlägg men kände att jag ville förklara varför jag inte har uppdaterat och det känns även viktigt att visa kommande utbytisar att det finns jobbiga stunder även innan året. Jobbiga stunder som beror på tvivel, stress, nervositet  men det viktigar är att fortsätta kämpa, för det blir bättre!
 
bild tagen från tumblr.
 
Det kommer upp ett inlägg strax om  placeringen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0