Jobb & trevliga utbytesstudenter

Tiden går otroligt fort och det är redan juli. Jag försöker mest att njuta och göra det bästa av tiden. Sen skolan slutar har jag hunnit vara i Stockholm med några av mina finaste tjejer, gå på 1D konsert som var incredible och umgåtts med mina kära. Övrig tid har beståt av jobb och mera jobb så bloggen har hamnat på efterkälken MEN några roliga  USA relaterade inlägg är påväg!!  
 
I helgen har jag, förutom att jag jobbat 24h , hunnit träffa några utbytesstudenter som bor i Umeå. Mötte upp dem direkt efter jobbet i lördags och sedan satt vi bara och myste och fikade i en park.  Super mysigt, vi pratade förstås även om USA bla om värdfamiljer, förväntningar, hejdån, visum, flygresor och presenter. Kändes verkligen värdefullt att få prata med andra som går igenom samma sak och med dessa trevliga tjejer kunde det inte bli annat en trevligt! 
 Isabelle, Matilda och jag minus Hanna som redan hade hunnit fara. 
Ett tips till kommande utbytesstudenter är verkligen att prata med och träffa andra som ska uppleva samma sak. Det är så skönt att man kan babla på och känna att de förstår! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh! Var jättekul att träffa er, hoppas vi kan ses igen innan vi far. :)

Svar: Det var verkligen super trevligt, vi får absolut försöka få in (åtminstone) en träff innan vi åker!!
Sofie None

2014-07-08 @ 21:02:17
URL: http://heinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0