Påsklov

 
Jag och mina brudar hittade ett av äggen under påskjakten på skolan, vilket firades med lite selfies, lol
Jag och vackra Sara
Någon var lite över exalterad på att få sätta tänderna i godiset..
Under vårt sökande hittade vi även detta läskiga hål i skolans källare...
Sedan bar det iväg till Övik på träningshelg inför deras isgala! Mycket roligt trots en värkande svanskota, en förkylning och nackspärr! Det var verkligen super kul! Bild på mig och Alva
Familjen jag bodde hos bjöd mig och Sabrina på lunch. Värdens största cesar sallad, MUMS.
Träffade underbara Cecilia. Alltid lika mysigt prata med henne.
Hon bjöd på våfflor vilket inte gjorde saken sämre.
Vi gick sedan ut på promenad i vårvädret.
Mötte sedan upp fina Klara som kom direkt från fjällen. 
Vi åt middag på Vezzo och sedan gick vi bara runt och pratade i stan tills hennes buss kom.
Vezzos pizza <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0