I min resväska. No 1

Jag håller för fullt på att packa och funderar fram och tillbaka på vad jag ska ta med, vad som är nödvändigt, vad jag kommer använda osv och då kom jag på den brilljanta i den att göra en kategori som jag tänker kalla "I min resväska." För när man packar för ett år packar man förutom kläder också ned en del personliga ägodelar och andra viktiga saker. Jag tänkte därför visa upp/ tipsa om några av de saker jag kommer att ta med mig. Alla är såklart olika och dessa inlägg utgår därför enbart från mig själv, men förhoppningsvis ger det tips till någon av er komande utbytesstudenter as well. 
 
Den första saken jag kommer att packa ned "i min resväska" är min Wreck This Journal. Wreck This Journal är en slags dagbok som går ut på att man ska förstöra den (direkt översättning: förstör den har dagboken), låter det konstigt? Det tyckte jag också innan jag förstod att bokens egentliga syfte är att föda och släppa lös sin kreativitet. Förstår om det fortfarande låter super skumt så därför kommer här några exempel på sidor jag gjort.   
 På varje sida står det instruktioner vad man ska göra och sedan är det bara ens kreativitet som bestämmer resultatet.
"collect fruit stickers on this page" - So I did.
En av mina halvklara sidor. Längtar tills hamburgaren är klar så jag får ta en tugga av den...
 Jag älskar denna bok. Hur knasig den är!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Fantastiskt rolig blogg du har!!! Lycka till :)

Svar: Åh, men tack!, Vad snäll du är! Kram ha ett super år!
Sofie None

2014-08-26 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0