Skype

Så igår skypade jag alltså för första gången med USA! Det gick bättre än förväntat, jag var innan nervös över att det skulle bli stelt men det flöt på bra och engelskan gick även den hyfsat bra så det kändes super skönt! Pratade ett tag med Brooke (värdsyster) och Charlotte (värdmamma) och de de visade mig runt i huset vilket för övrigt är super fint! Fick även säga hej till Don (värdpappa) som var på telefonen!
 
Charlotte for sedan iväg för att hon skulle träna och jag, Brooke och Austin (värdbror) fortsätte att prata i nästan 3h! Super kul! Det känns hela tiden bättre och bättre och det känns som jag kommer att passar bra ihop med familjen. Jag och Brooke upptäcker hela tiden fler saker som vi har gemensamt! 
 
Bild på Brooke och Austin! 
 
Har nu även frågat så att det är okej att jag lägger upp bilder på dem och huset så jag tänkte att jag fixar ihop ett inlägg som förmodligen kommer upp imorgon!
Hahah a cute picture of me and Brooke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0