Ansökningshandlingar

Har nu äntligen börjat fylla i alla ansökningshandlingar och jag måste bara säga herregud vad det är mycket saker som ska fixas. Det är allt från läkarbesök till personligtbrev och lärarrekomendationer. Jag har trettio dagar på mig att fylla i alla papper och jag vill verkligen lyckas visa vem jag är i ansökan vilket är svårt och det tar dessutom väldigt mycket tid. Och ett tips till er som också ska fara som utbytesstudent; Ta tag i det redan från början! Annars kommer det bli kaos mot slutet. Vilket det ändå lär bli för mig.. (tidsoptimist) Jag hade dock redan innan börjat fundera på vad jag ville att mitt personligabrev skulle innehålla samt att jag hade börjat välja ut bilder till collaget då jag visste att jag skulle ha fullt upp med annat under hösten. Det är ändå mycket kvar och jag ska till exempel ta ett passliknande foto där jag ler med tänderna. Vilket är något jag aldrig gör sedan jag fick tandställning. Men det ska nog ordna sig, funderar på att photoshopa bort den.. 
 
Här om dagen hade jag och Isabelle bestämt att vi skulle träffas och träna på att baka kanelbullar. Så vi är mästare om vi ska baka det i USA. Hon ska nämligen också fara som utbytesstudent.Det slutade med att vi även gjorde cake pops vilket kändes sådär typiskt amrikanskt och de var super gott!
 
Vi försökte även att träna på att le vilket gick sådär.. (Kvaliten suger.)
..Tills vi gav upp och blev oss själva igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0