Konståkning

Konståkning är den sport jag brinner för. Jag har åkt skridskor sedan jag var fem år och sedan dess har jag spenderat ett tusental timmar i ishallen. Jag kan inte säga att jag är värdens talang men jag trivs, vi har otroligt kul och för mig har det alltid varit ett sätt att slappna av.
 
Sedan jag bestämmde mig för att åka som utbytesstudent har jag fått många frågor angående hur jag ska göra med konståkningen. Om jag kommer att fortsätta och hur det kommer att funka. Sanningen är att jag jag inte vet. Jag har funderade en hel del innan jag bestämde mig för att tacka ja. Under min intervju med Explorius föreslog representanten att jag skulle söka upp en klubb och ett high school där jag var garanterad konståkning och sedan genomföra en Select High School ansökan vilket hade gjort att jag hade rest på andra vilkor. (tror jag?) Jag var inne på detta till en början men har bestämt mig att åka på ett traditionellt utbytesår. I mitt personligabrev kommer jag dock att skriva om konståkningen och hoppas på att slumpen gör så jag hamnar i en familj där jag får möjlighet att åka skridskor. Det är dessutom ett år tills det är min tur att åka och mycket kan komma att hända. Om jag får chansen att åka konståkning i USA är det underbart, men om inte så är planen att prova någon annan sport så som volleyboll eller softball. Vilket jag tror kommer att vara minst lika underbart. 
 
Mina Babes.
 
Seriösa brudar mellan 2 av dagens tre träningar.
 
 
Från en tävling i vintras.
 
..Och den traditionella skridskobilden.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0