If you don't swim you'll drown

Jag har verkligen varit helkass på att uppdatera men det har varit så otroligt mycket annat som har hänt så bloggen har inte  varit prioritet. Jag har helt enkelt inte orkat då jag har svårt att ens hinna svara på meddelanden men det är påväg att lätta och ni som inte har fått svar på frågor/meddelande kommer förhoppningsvis snart att få det.
 
BIlder från Öviks isgala, som förövrigt var otroligt roligt att få vara med i. Här i dräkterna till numret "LUFT."
Taj Mahal. Bilderna är lånade från en av Öviks tränare, Kate.
 
Jag har fått frågan om att lägga upp bilder på min värdfamiljs hus och en bild kommer upp imorgon. Har dock bestämt mig för att inte lägga upp några bilder från insidan, rum osv. då det känns privat. Men ni kommer förmodligen få se glimtar av det under när jag är i USA. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj ! va fina ni är!!!
men är det inte jätte svårt ?? :)

Svar: Tack så mycket:! Jag kommer faktiskt inte ihåg första gången jag åker skridskor så jag vet inte om jag tyckte det var svårt då :) Men det gissar jag att jag tyckte det. Om man övar blir man bättre och nu tycker jag inte att det är svårt att åka skridskor dock är det fortfarande vissa hopp, steg och piruetter som är super svåra men så kommer det nog alltid att vara. Man kan alltid göra saker lite bättre:) Kram
Sofie None

2014-05-05 @ 19:48:12
URL: http://amandacmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0