♥♥♥♥♥

Jag har underbara vänner. Jag har en underbar familj och även underbara lärare. Men detta inlägg är främst riktat till mina fina vänner. 
 
Ni är helt fantastiska och jag vet inte vad jag ska skulle göra utan er. Tack. Jag vill en än gång påpeka hur värdefulla ni är och hur mycket ni betyder. Det är ord som uttalas alltför sällan och jag vill att ni föralltid ska komma ihåg det, även när jag inte säger det till er.
 
NI lyser upp även de gråaste dagarna. Ni är unika, vi är olika, men ändå är ni perfekta.
Ni är helt enkelt bäst.
Så tusen pussar och kramar till er.  
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan :) jag ska också åka till usa nästa år, skulle du vilja göra länkbyte? :)

Svar: Hej!! Åhh vad kul att du också ska till USA! Tror det kommer bli fantastiskt! Läste på din blogg att du fått värdfamilj, vad roligt! Vilken organisation åker du med?:D
Och absolut kan vi göra länkbyte! :)
Sofie None

2014-03-12 @ 23:24:48
URL: http://emelieintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0