Q & A

Felicia-
Jag var på min första intervju med Explorius i förrigår och det kändes som att min engelska del gick sisådär. Minns du hur din gick? Kram!
 
Hej! Vad roligt att du också bestämt dig för att åka som utbytesstudent och med Explorius dessutom.  När det gäller engelska delen under intervjun tror jag du kan vara helt lugn. De förväntar sig inte att engelskan ska vara perfekt redan innan vi åker, det är ju trots allt det vi åker för att lära oss. För mig gick det super knagligt under engelskadelen. Jag har tidigare haft jättesvårt med engelskan och det kombinerat med lite extra nervositet gav ett relativt dåligt resultat. Men, trorts min oförmåga att bilda meningar, komma ihåg och mitt svengelska uttal antog de mig.
 
Så jag tror absolut inte att du behöver oroa dig även om engelskan gick sisådär.  Oftast uppfattar man även sig själv som sämre än man i verkligheten är och även om engelskan skulle ha gått åt skogen tror jag att de i huvudsak tittar på dig som person, om du verkar mogen, om du har viljan och på din personlighet.
Hoppas svaret hjälpte något, jag tror absolut att det har gått bra för dig! 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0