Happy 4 of July!

 
Idag är det som många vet fjärde juli. Vilket är USAs nationaldag, även känd som independence day då man firar att USA blev fritt från the United Kingdom. Vad jag har förståt är amerikanare väldigt patiotiska och 4 of July är därför, förståeligt, en väldigt viktig dag för dem. 4 of July firas, till skillnad från vår nationaldag, ordentligt. Med Fyverkerier, politiska tal och andra trevligheter. Därför tänkte jag att även jag skulle passa på att fira det land som ska bli mitt hem. Happy 4 of July people!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Höglund

Hej!
Ska också åka på utbytesår till USA, vill du göra ett länkbyte? :)

Svar: Hej! Vad roligt såg att du far om 14 dagar, OMG, hur känns det är du nervös? Vi kan göra ett länkbyte fixar det nu:)
kram
Sofie None

2014-07-07 @ 14:20:45
URL: http://nebraskacation.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nu börjar det verkligen närma sig avresa!
Har du fått avresedatum osv? :)
Jag åker iallafall till Arkansas den 9 Augusti och dör snart av längtan!
kram!

Svar: Det är galet! det går så jäkla fort !:D ja, den 26 Augusti så jag åker relativt sent (50dagar idag) Åh vad roligt! Vilken organisation åker du med? Försår det jag är också oerhört taggadkram
Sofie None

2014-07-07 @ 16:09:44
URL: http://www.skydreamer.blogg.se
Postat av: Mimmi

sv; jag åker med STS/STS Foundation. Har tid på ambassaden den 16 så det är det absolut sista innan USA! Känns så himla kul samtidigt som obehget kryper sig närmare!
kram!

Svar: Åh vad spännande! Jag är livrädd att jag ska ha gjort något fel eller glömt någon papper och därför inte bli godkänd på ambassaden... Jag ska dit den 21!! Soo excited
Kram
Sofie None

2014-07-07 @ 21:46:01
URL: http://www.skydreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0