En saknad

Saknar Bethany, min "syster" från Australien, så otroligt mycket! Det finns så mycket jag vill visa henne, disskutera och prata med henne om. Det känns fortfarande ovant att inte kunna prata med henne när jag vill och tidsskillnaderna gör det ännu svårare att komunicera. Tänker på henne varje dag och det är hela tiden saker som påminner om henne. Hon var har i tre månader och hann på den korta tiden bli som en syster därför undrar jag hur det kommer kännas efter att ha bott med min värdfamilj ett år i USA. Kan bara gissa att det kommer vara nästintill ännu jobbigare att lämna dem. Men det är en gåva att älska och ha människor att sakna och det kommer vara så otroligt värt det. 
Bästa Bethany på skidor för första gången i sitt liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0