Sista vaccinationen och första konståknings träningen

Idag (måndag) har jag varit på sjukhuset för att ta den sista twinrix sprutan, vilket betyder att alla vaccinationer är klara och att jag nu är ett steg närmare USA! Det enda större "projektet" som kvarstår är att jag gå på ännu ett läkarbesök innan jag åker. Undersökningen krävs nämligen för att jag ska få utöva sport i skolan och om jag inte gör den innan jag åker så måste jag göra den i USA. Vilket skulle kosta massor samtidigt som det skulle fördröja min amrikanska sport karriär... (host host) Så det bästa är helt enkelt att göra den så snabbt som möjligt.

Idag hade vi även den första konståknings träningen för säsongen. Det var verkligen underbart att åka skridskor igen samt att träffa alla igen. Trots att det var lite knaggligt och gick sisådär var det som sagt jättekul och jag är otroligt glad att jag kommer få möjlighet att åka skridskor i USA också. Vet dock inte om jag kommer att träna med någon tränare, det finns en klubb i TC men vi får helt enkelt se vad som händer, grandpa and grandma har som sagt en isbana på sin bakgård så utan is kommer jag inte att vara!

Idag bjuder jag på bilder helt orelevanta med inlägget, men så kan det vara ibland. Här en bild tagen över sjön i stugan.

Imorgon(tisdag) ska jag luncha med några fina vänner på stan samt hämta ut min nya legitimation hos polisen, tror för övrigt att jag kan ha slagit rekord i den fulaste och skabbigaste legitimationsbilden, men men vad gör väll det om hundra år? Får helt enkelt vänta och se imorgon...
Här kommer en till bild. Denna visar upp mina avancerade skills med sushipinnar. OBS; ta påståendet ovan med en nypa salt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0