Oh, vilken härlig dag

Från förra veckans mys lunch med mina fina- Från vänster: Cecilia, Elin, Klara, Jag.
Cicci och Elin.
Klara med min gigantsiska sverige flagga.
Finisarna mina, kommer sakna er!
Fina Klara.
Idag är det exakt två veckor till jag sätter min fot på planet till NY, tiden springer verkligen iväg och jag fösöker ta vara på dagarna så mycket som möjligt. Jag mår så otroligt bra och njuter verkligen av livet. Är så otroligt taggad på att börja mitt livs äventy samtidigt som jag är så lycklig över de dagar jag har kvar här i Sverige innan jag far.
 
Det är ganska knäppt, vid denna tid förra året satt jag och läste om alla utbytesstudenter som förberedde sig inför sitt stora äventyr och nu, ett år senare, är det jag som är "den där utbytesstudenten." Vad jag aldrig förstod då, som jag insett nu, är den mängd med grejer man vill och ska hinna med innan man far. Därför tänkte jag att jag skulle bjuda er på en lista med lite av de saker som ska ske innan jag åker. Sedan är det såklart en hel del annat fix och trix som inte går att skriva i ned på "papper."
 
To do:
♥ Packa
♥ Hämta ut legitimationen
♥ Avskedsfika med släkt
♥ Avskedsfika med klassen
♥ Avskedsfika med konståkningen
♥ Avskedsmiddag med kompisar
♥ 5 Dagar konståkningsläger
♥ Träna ännu mer konståkning!
♥ Lämna tillbaka biblioteksböckerna
♥ Lämna tillbaka och tömma skoldatorn
♥ Kopiera viktiga papper
♥ Boka baggage
♥ fylla i APIS på sas hemsida
♥ Gå en dag i skolan
♥ Slå in och fixa det sista med presenterna 
♥ Avskeds/18 års fest för Klara 
♥ Online grej för CETUSA försäkring
♥ Skriva ut flygbiljetter
♥ Växla pengar
♥ Låsa upp mobilen
♥ Träffa och säga hejdå till ännu fler vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0