Flygbiljetter

Fick mina flygbiljetter på mailen i förrgår. Så har nu skrivit ut dem och fyllt i APIS ansökan på SAS hemsida, vilket krävs för att man ska få gå ombord på planet.Vilket betyder att jag snart är redo att åka. Jag kommer att flyga från Umeå till Stockhom för att sedan byta plan till New York. I NY kommer jag att tillbringa fyra dagar med andra explorius studenter från Norden innan jag flyger vidare till Traverse City och äntligen får träffa min värdfamilj!
 
Så här ser ina flygtider ut:
 
Umeå 06:35 → Stockholm 07:40  
10:25 Stockhom → Newark 12:55 
 
12:40 Newark → Detroit 14:29
15:50 Detroit → Traverse City 16:53
 
Som ni ser är det ganska kort om tid mellan flygen i Detroit och då Detroits flygplats är väldigt stor har jag varit orolig att missa flyget. Men som tur är har jag nu hittat några andra studenter som ska flyga med samma flyg till TC från Detroit så känner mig inte alls lika orolig längre, för nu har jag några att virra runt tillsammans med!
 
London 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0