Forever gone


Tandställningen är borta!! 



Kommentarer
Postat av: cicci

Så härligt!!! :D <3

Svar: Super skönt :D <3
Sofie None

2014-04-09 @ 09:51:08
Postat av: Natalie

Hej jag undrar om du drog ut några tänder innan du satte in tandställningen o är det hål mellan tänderna kvar nu? För jag har nämligen själv fått tandställning nu o dragit ut två tänder uppe o två nere så lite nervös bara :s

Svar: Hej!! Ursäkta för att svaret har dröjt!

Jag drog ut 4 tänder innan jag satte in tandställningen (2uppe, 2nere) och alla gluggar har försvunnit! Jag hade visserligen väldigt trångt men jag är nästan hundra procent säker att gluggarna kommer att försvinna, så oroa dig inte!:)

För mig tog det dock väldigt långtid innan de var helt borta , jag tror att det kommer gå super bra för dig,
Kram
Sofie None

2014-04-09 @ 19:43:22
Postat av: towa

Åh vad skönt!! Nu har du finast tänder också :D

Svar: Det är verkligen super skönt!:D tack så mycket <3
Sofie None

2014-04-09 @ 20:05:18
URL: http://www.towab.blogg.se
Postat av: Jessica Skantze

ååhh va underbart!
jag ska också iväg som utbytesstudent till hösten, Californien närmare bestämt så tänkte höra om du ville göra ett länkbyte? :)

Svar: Det är fantastiskt skönt:D
Vad roligt att du också ska åka som utbytesstudent. Vilken organisation ska du åka med? och vad spännande med Carlifornien:D Absolut kan vi göra ett länkbyte!
Kram
Sofie None

2014-04-13 @ 00:01:15
URL: http://jessiesuniverse.blogg.se/
Postat av: Jessica Skantze

sv; toppen då länkar jag dig nu! :)
jag åker med Explorius :D

Svar: Åh vad roligt det gör jag med!!:D när har du fått ditt preliminära avresedatum?:D
Sofie None

2014-04-19 @ 10:43:41
URL: http://jessiesuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0