Femte september

Idag fick jag mina första dollar! Inte illa, tror fortfarande inte att jag har insett att den lite läskiga och smått galna dröm jag har haft i år faktiskt kommer att ske. Att jag, om mindre än ett år kommer lämna min allt och alla jag älskar för att flytta till ett annat land som jag aldrig ens satt min fot i och dessutom inte känner en kotte. Ganska häftigt ändå! Det är dock fortfarande väldigt länge kvar men idag gick det upp för mig att jag faktiskt SKA fara som utbytesstudent. 

 



Dollarna var en födelsedagspresent från min gudfar och hans familj, mycket gulligt! Har för övrigt haft en underbar födelsedag med frukost på sängen, uppvaktning i skolan, födelsedagsmiddag med familjen och gudfadern+fru, ett is pass samt lite plugg. Av Sandra har jag även fått en underbart charmig pärlplatta som ska föreställa mig. Väldigt bra dag! Vill även tacka alla ni underbara, det är ni som har gjort min dag fantastisk, kyssar till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0